دوبرکا فروش کالای دیجیتال دوبرکا فروش کالای دیجیتال .

دوبرکا فروش کالای دیجیتال

خرید کیس رندرینگ HP Workstation Z800 مخصوص ۳DS MAX

خرید کیس رندرینگ HP Workstation Z800 مخصوص ۳DS MAX
 

کیس رندرینگ HP Workstation Z800
سیستم های تدوین سری Z عبارت اند از : HP Z200 SFF  HP Z200  HP Z400  HP Z600  HP Z800 که قویترین این مدلها z600 و z800 هستن که برای پروژه های سنگین مورد استفاده قرار میگیره .
سیستم
Z800 : این سیستم یک سیستم تدوین بسیار قوی هستش و میتونید از این سیستم برای ادیت فلم های سینمایی , ویدئو کلیپ با افکت های سنگین , جلوه ویژه و ۳ بعدی و … مورد استفاده قرار بدید . سیستم تدوین Z800 با پردازنده سری Xeon 5500 , حافظه ۱۹۲ گیگابایت , ۸ ترابایت فضا , کارت گرافیکی Quadro FX5800 یا Tesla C1080 میتونه یک سیستم مناسب و قوی برای کسانی که با تدوین های ویدئویی سنگین سر و کار دارن بهترین و ایده ال ترین سیستم باشه .
نکته : سیستمی که در بالا اشاره شد این سیستم در آخرین حد خودش جمع شده و میتونید هر اندازه که بخواهید میزان قدرت قطعات رو پائین تر قرار بدید که با قیمت بالا رور به رو نشید . برای مثال به جای ۱۹۲ گیگابایت رم از ۱۶یا۳۲ گیگابایت رم  بر روی این سیستم استفاده کنید (پیشنهاد نمیشود)
 

 
 
استفاده از نهایت قدرت سخت‌افزار
HP Z800  را برای پیروزی ساخته‌اند. کامپیوتری که با استفاده از پردازنده‌ی زئون سروری اینتل (Intel) تا دندان مسلح شده تا تجربه‌ای تکرارنشدنی از بازی‌کردن را در اختیارتان قرار دهد. اچپی در انتخاب پردازنده برای این کامپیوتر خیلی سخت‌گیرانه عمل می‌کند تا بهترین پردازنده‌ها را انتخاب کند. سپس ‌آن‌ها را تا ۱۴ درصد اورکلاک می‌کند تا از هر پردازنده‌ی موجود در بازاری قوی‌تر باشند. به این ترتیب هر زمان که اراده کردید می‌توانید به سادگی با استفاده از Turbo Gear فرکانس پردازنده را از ۳٫۰۹ گیگاهرتز تا ۴٫۰ گیگاهرتز ارتقا دهید. نیازی هم به راه‌اندازی مجدد کامپیوتر ندارید و خیلی ساده می‌توانید بعد از اورکلاک، استفاده از کامپیوتر را ادامه دهید. خنک‌کننده‌ی قدرتمند استفاده شده روی پردازنده باعث می‌شود همواره خیالتان از بابت پایداری سیستم در حین اورکلاک راحت باشد.
پردازنده های سروری این کیس از نوع اینتل زئون بوده و از قدرت ماندگاری و خنک شوندگی بالایی برخوردار است. پردازنده های Intel Zeon E5620 دارای ۴ هسته واقعه و ۸ لاجیکال می باشد. که در این دستگاه شما دارای دو عدد پردازنده ی ۵۶۲۰ هستید که جمعا ۸ هسته واقعی و ۱۶ ترد را دارد. همچنین سرعت کلاک شما به ۵٫۰ گیگاهرتز می رسد که با اورکلاک پردازنده ها میتوانید سرعت ۶ گیگاهرتز را تجربه کنید.
 
 
جلوه‌هایی خیره‌کننده به لطف گرافیک Quadro

کامپیوتر HP Z800 ایسوس از یک عدد کارت گرافیکی Nvidia Quadro2000 که مناسبطراحی و کد میباشد استفاده می‌کند. این غول گرافیکی هم می‌تواند جلوه‌های جذابی را در حین بازی و طراحی برای‌تان ایجاد کنند. در حین بازی می‌توانید به راحتی رزولوشن ۲K UHD را در سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه داشته‌باشید و هیچ لگ و پرشی هم در تصویر به چشم نیاید. به کمک فناوری NVIDIA G-SYNC می‌توانید اطمینان داشته‌باشید که کاهش سرعت فریم و لگ به حداقل می‌رسد. از این مهم‌تر اینکه چشم در اثر بازی کردن خسته نمی‌شود و روان‌ترین و سریع‌ترین تجربه‌ی بازی کردن را برایتان به ارمغان می‌آورد.
پردازنده ی Nvidia 2000 دارای حافظه ی ۱GB می باشد ولی به لطف بهره مندی از درگاه DVI از پهنای باند بالایی برخوردار می باشد. طبق گفته های سازنده این گرافیک مناسب پردازش های طراحی سه بعدی مانند CAD می باشد.

بیشتر رندر کن، کمتر انتظارکشیدن
برتری‌های کامپیوتر HP WorkStation Z800
SSD از نوع Samsung PM863 |حافظه‌های رم DDR3 | پورت USB 2.1
نوآوری‌هایی از جنس نسل بعد در این محصول به کار رفته‌اند. مواردی از جمله SSD هایی که از NVMe PCI Express استفاده می‌کنند، حافظه‌های رم DDR3 و پورت USB 2.1 با سرعت بالایی که دارد در این بخش جای می‌گیرند. به کار گیری RAID 0 و RAID 1 در حافظه‌های SSD و SAS باعث می‌شود سرعت انتقالی در حد ۶٫۲ گیگابیت بر ثانیه داشته‌باشید؛ چیزی در حدود ۶ برابر سرعت بیشتر از SSD هایی با رابط SATA.

رم‌های DDR3 و USB 2.1 باعث می‌شوند حافظه‌ای سریع و عملکرد ورودی / خروجی بی‌نظیری را تجربه کنید. این دستگاه دارای ۱۲ اسلات رم از نوع DDR3 می باشد. قابلیت پشتیبانی از رم های ۴ / ۸ و ۱۶ گیگابایتی از مزیت های این کیس سرور می باشد. مشخصات رم ها به صورت زیر می باشد :

HP 4GB DDR3 1333MHz 10600R

رم های سروری اچپی با نام HP Smart Memory شناخته می شوند. قابلیت رفع خطاها از مشخصات بارز این رم ها می باشد.

 
خنک‌کننده پیشرفته

برای HP Z800 تعداد فن های زیادی در نظر گرفته شده است. از فن رم گرفتن تا فن هارد و فن های مستقل بر روی هت سینک پردازنده . در واقع سیستم رندرینگ HP Workstation Z800 دارای دو فن قوی بر روی رم ها و دو عدد بر روی پردازنده ها، یک عدد بر روی هارد ها و دو عدد برای خروج هوا از پشت دستگاه می باشد. یک عدد فن نیز در قسمت جلوی این کیس برای دمیدن هوا به داخل کیس وجود دارد.

 
 
سایر تصاویر :

خرید کیس رندرینگ HP Workstation Z800 مخصوص ۳DS MAX از سایت دوبرکا.
توضیحات ذخیره سازی
۳ ext. 5.25″, 4 int. 3.5″, Up to 4 eSATA, Up to 8 ext. SAS
ساختار سرور
HP Z800
حافظه ی رم
12

برای خرید به لینک https://dobrka.com/ مراجعه کنید.


برچسب: خرید سیستم رندرینگ، خرید کیس رندرینگ HP Workstation Z800 مخصوص ۳DS MAX، سرور اچ پی، قیمت سرور اچ پی، قیمت کیس رندرینگ HP Workstation Z800 مخصوص ۳DS MAX، قیمت کیس گیمینگ، قیمت کیس گیمینگ اچ پی، کارت شبکه سرور، کیس دست دوم، کیس رندرینگ، کیس رندرینگ HP Workstation Z800 مخصوص ۳DS MAX، کیس سرور اچ پی، کیس کارکرده، کیس گیمینگ ارزان، کیس گیمینگ اسمبل شده، کیس گیمینگ اچ پی،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۴۲:۲۳ توسط:امیرحسین برنون موضوع: نظرات (0)